Dziś znalazłam kilka ciekawych projektów kuchni, dla wszystkich, którzy szukują nowoczesnego designu i nie chcą lub nie lubią typowych i standardowych rozwiązań w kuchni.
Podobają mi się wnętrza, które łamią przyjęte przez wszystkich konwencje i zasady jakie do tej pory obowiązywały, dlatego przypadły mi do gustu projekty kuchni niemieckiej firmy Eggersmann szczególnie kuchnia Memfizz. Jeśli tęsknisz za kolorem, szukasz nietypowych połączeń i zestawień to ta kuchnia jest dla ciebie. Kolory mimo, że pastelowe, nie powodują, że kuchnia jest cukierkowa, przesłodzona, wprost przeciwnie jest pełna dynamizmu i energii.
Wydawałoby się, że paski, ciapki, czerwony z pastelami, nie pasują do siebie, a tu proszę jaki cudny efekt powstał przy takim połączeniu kolorów i materiałów. Bardzo podoba mi się ta kuchnia, jest niesamowicie inspirująca, pomyślcie tylko, ile kolorów można połączyć?

Podoba mi się także kuchnia Valcucine Składa się z elementów, jakby oddzielnych szafek, które tworzą jedną całość. Cześć środkowa, wygląda jak blat położony na meble. A jednak, kiedy dokładnie się przyjrzałam zobaczyłam, że jest dość głęboka aby zamocować w niej zlew, kuchnie i szufladę.
Jest bardzo nietypowa i zachwyciła mnie tym rozwiązaniem.

Ps. Napiszcie mi co sądzicie o tych kuchniach…. jakie kuchnie wam się podobają?

Zobacz też:

Nowoczesne projekty kuchni

Pozdrawiam

Schudnij Na Wiosnę! Zamów Ułożony Pod Ciebie Jadłospis Diety Proteinowej Kliknij TUTAJ