Dzisiaj moje myśli krążą gdzieś ponad projekt kuchni, który powinien już być gotowy.

Czy wy też na wiosnę macie problemy ze skupieniem się? Właściwie to chyba jeszcze nie wiosna bo dziś kilka razy padał śnieg !, ale pomijając mój brak skupienia i chęć do pracy, chciałabym pokazać kilka fantastycznych rzeczy, które znalazłam przed chwilą klikając w przypadkowe linki.

imagephp.jpgChciałam wam pokazać zlewozmywak wykonany z granitu. Jest bardzo oryginalny od razu mi się spodobał jest też w innych kolorach i jednen z nich ma piekny wzór na froncie zlewozmywaki te wykuwane są z jednego kawałka granitu, wykonane właściciwie ręcznie (za wyjątkiem polerowania) dlatego każdy z nich jest niepowtarzalny.

Zobaczcie też ręcznie robione dekory na ścianę w kuchni. Są bardzo piękne. Każda płytka jest efektem ciężkiej pracy artysty, który zamienił kamień w dzieło sztuki. Płytki są fantastyczne.

Jeśli wam się spodobały, napiszcie mi o tym, może wykorzytsam je przy projektcie kuchni? Te artystyczne płytki powstały w pracowni Manet Tiles.

manet-tiles.jpg ma_0035.jpg small_ma_0019.jpg

small_ma_0071.jpg small_cm0002.jpg small_ma_0013.jpg

Zobacz też:

Projekty kuchni

Pozdrawiam serdecznie🙂


Schudnij Na Wiosnę! Zamów Ułożony Pod Ciebie Jadłospis Diety Proteinowej Kliknij TUTAJ