stella_kuchnia001.jpg Projektowanie kuchni w stylu tradycyjnym sprawia mi ogromną przyjemność. Czekałam długo zanim zdecydowałam się o tym napisać, być może dlatego, że ostatnie projekty kuchni zrealizowane były w stylu nowoczesnym. Tęsknota za stylem klasycznym, pięknymi naturalnymi barwami, miękkimi liniami zainspirowały mnie do napisania tego posta. Styl tradycyjny nigdy nie wychodzi z mody ! Tradycyjne wzory mebli kuchennych są sprawdzone i bezpieczne. Piękne meble wykonane ze szlachetnych materiałów kojarzą się z domem rodzinnym z ciepłem i bezpieczeństwem.

Projektowanie kuchni w stylu tradycyjnych świetnie wychodzi projektantom z Wolsztyńskiej Fabryki Mebli na przykład kuchnia Ambra, która wykonana jest z litego drewna olchowego i patynowana ręcznie. Jestem pod wrażeniem jakości wykonania frontów, szufladek i innych detali. Każda z szuflad ma też nowoczesny system cichego zamykania zarówno przy szufladach jak i zawiasach.

ambra_kuchnia002.jpg ambra_kuchnia1.jpg

ambra_szuflada1.jpg ambra_wyspa.jpg

Spodobała mi się również kuchnia Stella z tej samej fabryki mebli. Jest klasyczna, prosta i bardzo elegancka. Dominuje tu drewno, rzeźbione listwy, witraże, stylowe dodatki. Projektanci z Szynaki idą też za nowymi trendami w wyposażeniu kuchni, oprócz tradycyjnych szafek pod zlew proponują szafki pod bardzo modny ostatnio wpuszczany zlew.

stella_kuchnia001.jpg stella_kuchnia.jpg

stella_witraze.jpg stella_okap1.jpg stella_zlew.jpg

Styl klasyczny jest też stylem wygodnym. Szafki są przestronne można w nich zmieścić wiele sprzętów, akcesoriów, naczyń, łatwo jest też utrzymać w nich porządek, sprzęt AGD jest zabudowany i niewidoczny. Poza tym styl klasyczny można łączyć właściwie ze wszystkimi innymi stylami, od stylu nowoczesnego aż po styl awangardowy.

Kilka innych kuchni w stylu klasycznym…

castello_kuchnia.jpg florina_kuchnia.jpg

wampa_kuchnia.jpg nordika_kuchnia.jpg

Zobacz też:

Projekty kuchni nowoczesnych

Pozdrawiam :)

Schudnij Na Wiosnę! Zamów Ułożony Pod Ciebie Jadłospis Diety Proteinowej Kliknij TUTAJ

